Ara Dönemde Staj Hakkında
Öğrencilerimizin 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Sonu 23 Ocak – 22 Şubat 2021 tarihleri arasında uygun şartlarda işletme bulmaları durumunda Staj (Yaz Stajı) yapabilmelerine,
Mücbir bir sebep (İşyerinin kapanması, Öğrencinin COVID Testinin Pozitif (+) yada temaslı olması, işletme tarafından zorunlu izin durumu) ile stajları yarım kalan öğrencilerin staj değerlendirmelerinin tamamlanan günler üzerinden yapılmasına karar verilmiştir.
Not: Bu Dönem okula başlayan (B2030*** numaralı) öğrenciler ara dönemde staj yapamaz.
Zorunlu 30 günlük staj yapacak olan öğrencilerimiz başvuru tarihleri 11.01.2021 – 19.01.2021 tarihleri arasında olup, staj başlama 23.01.2021 staj bitiş tarihi 22.02.2021 olarak yapabileceklerdir.
Staj evrak süreci;
1. Staj Kabul formunu ve Staj Defterini aşağıdaki linklerden indirip çıktı alabilirsiniz.
2. Staj kabul formunuzu (öğrenci kısmını) doldurup imzalayınız. Bilgisi eksik, İmzasız ve Sigortalılık durumu işaretli olmayan hiçbir form dikkate alınmayacaktır.
3. Staj kabul formunu staj yapacağınız yerin işletme veya kurum yetkilisine doldurtup kaşe veya mühürlettikten sonra imzalattırın.
4. Staj kabul Formunu renkli bir şekilde taratıp ilgili hocanıza mail yoluyla iletiniz ve evrakın aslını kargo veya posta yoluyla ivedi bir şekilde okula ulaştırınız.
5. Staj Defterinizi staj sınavına hazır şekilde geldiğinizde teslim edeceksiniz.