Ana içeriğe atla

Neden SUBÜ?

Sosyal Transkript

Neden SUBÜ İşletme Yönetimi?

1. Deneyimli Akademisyenler

Bölümümüz öğretim elemanları, Dr. Öğr. Üyesi Gökhan BARAL Dr. Öğr. Üyesi Pınar MEMİŞ SAĞIR Öğr.Gör. Dr. Kemal NALÇIN Öğr.Gör. Cemile ÇULCUOĞLU

2. İş Dünyasına Hazır Mezunlar

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Ferizli Meslek Yüksekokulu İşletme Yönetimi programı mezunları; yerel ve küresel ölçekte artarak devam eden rekabet ortamında işletmelerin ayakta kalabilmek için çalışanlarında aradığı bilgi, beceri ve donanıma sahip; çalıştıkları işletmelere artı değerler katacak, mesleki açıdan yetkin ve uygulama becerisi yüksek nitelikli bireyler yetiştirmektir

3. Sosyal ve Kültürel Ortam

2023 yılın da İlçemiz Belediyesi tarafından Devlet Mahallesi mevkiinde İş merkezi olarak kullanılmakta olan yaklaşık Üç dönümlük bir bina Meslek Yüksekokulumuza Yirmi beş yıllığına tahsisi edilmiş olup hâlihazırda yeni olan binamızda Eğitim faaliyetimiz sürdürülmektedir. Ferizli’nin şehir merkezine olan uzaklığı yaklaşık 27 kilometre; İstanbul’a 160 km, Kocaeli’ye 70 km ve Ankara’ya 310 km uzaklıkta yer almaktadır. İlçenin kuzeyinde Karasu, güneyinde Söğütlü, doğusunda Karasu ve batısında da Kaynarca ilçeleri bulunmaktadır. İlçede kuzey Karasu sınırında Gölkent Köyü içerisinde Akgöl bulunmaktadır. Göl, olta balıkçılığı için uygun bir yapıya sahiptir. Çevresi ise mesire alanı olarak kullanılmaktadır. Okulumuz yaz dönem etkinlikleri için Gölkent Mesire Alanı tercih edilmektedir. Gençlik ve Spor Bakanlığının verilerine göre Ferizli ilçesinde 1 adet spor salonu ve 1 adet Sentetik Zeminli Futbol Sahası bulunmaktadır. İlçede 72 hektar alan üzerine 22.12.2009 tarihinde kurulan Organize Sanayi Bölgesi, Karasu Limanı’na yakın olup ayrıca yeni açılan otoyollar sayesinde İstanbul’a da ulaşım konusunda yakın bir mesafededir. Karma bir yapıda olan Organize Sanayi Bölgesi kuruluşunda itibaren büyük yatırımcıların ilgi odağı olmayı başarmıştır. Okulumuzda kullanılan sosyal medya hesapları https://www.instagram.com/ferizlimyo/ https://www.facebook.com/subu.femyo.sayfa/

4. TYÇ ve Akreditasyon

Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (TYÇ); Türkiye'deki eğitim ve öğretim programlarının ulusal ve uluslararası standartlara uygunluğunu sağlamak için oluşturulmuş bir sistemdir. TYÇ, yeterliliklerin seviyelerini belirler, öğrenme kazanımlarını tanımlar ve eğitim kurumlarının kalite güvencesini artırır. Ayrıca, hayat boyu öğrenme, kredi transfer sistemleri ve yeterliliklerin karşılıklı tanınmasını destekler.
Akreditasyon; MÜDEK, SPORAK ve TUADER; eğitimde yüksek standartları teşvik eden bağımsız kuruluşlardır. Bu kuruluşlar, değerlendirme süreçleri, akreditasyon kriterleri ve sürekli iyileştirme çalışmalarıyla eğitim kurumlarının gelişimine katkıda bulunmaktadırlar.
TYÇ ve Akreditasyonun Mezunlarımıza Avantajları:
-Uluslararası Tanınırlık
-Yüksek Eğitim Kalitesi
-Kariyer Olanakları
-Yüksek Standartlar
-Güvenilirlik


Tanıtım Videomuz

+1 Eğitim Modeli

İş dünyasına nitelikli iş gücü kazandırmak amacıyla ülkemizde ilk defa uygulanan +1 Eğitim Modelini geliştirdik.

Bu modelle öğrencilerimiz işletmelerde bir dönem tam zamanlı çalışarak uygulamalı eğitim alıyorlar ve önlisans, lisans ve lisansüstü düzeyinde eğitimlerinin son bir dönemini işletmelerde tam zamanlı çalışarak öğrenciyken iş dünyası deneyimi kazanıyorlar. Böylelikle iş tecrübesine sahip olarak mezun oluyorlar. Biz o yüzden onlara “+1 mezunu” diyoruz. Bugüne kadar yaklaşık 50.000’den fazla +1 mezunu iş dünyasında yerini aldı.

+1 Eğitim modelinin çok boyutlu kazanımları arasında; akademisyenlere iş dünyası ile ortak AR-GE ve güncel teknoloji takibi, üniversitelere programlarda koordinasyon, iş dünyasının ihtiyacına uygunluk ve güncel müfredat, güncel teknoloji takibi ve firma altyapısının kullanımı, iş dünyasına nitelikli insan, üniversite iş birliği, +1 mezunlarına da iş tecrübesi ve kolay iş bulma imkanı yer almaktadır.

2011- 2021 yılları arasında yapılan öğrenci, akademisyen ve işveren anketleri üzerinden modelin 10 yıllık memnuniyet ortalamasına bakıldığında öğrencilere %94, akademisyenler %89 ve işverenlere de %89 oranında yüksek memnuniyet sağladığı görülmüştür.


Kariyer Olanakları
İşletme Yönetimi mezunları, kamu ve özel işletmelerin üretim, pazarlama, insan kaynakları, muhasebe, finansman, halkla ilişkiler, yönetim vb. birimlerinde ara eleman olarak çalışabilirler.

Kariyer Danışmanlığı
Öğrencilerimize ve mezunlarımıza kariyer planlama ve profesyonel gelişim konularında destek sağlamak amacıyla, Kariyer Planlama ve İnsan Kaynakları Uygulama ve Araştırma Merkezi (KARMER) yardımcı olmaktadır.
-Kariyer Planlama ve Profesyonel Gelişim
-Kişilik Envanteri
-İş ve Staj Olanakları
-Kariyer Rehberliği
-Pratik Beceri Atölyeleri ve Seminerler
-CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri
-Ağ Kurma (Networking) Etkinlikleri
-Kariyer Fuarları, Kariyer Zirveleri ve Sektör Buluşmaları
-Oryantasyon Eğitimleri
Kariyer merkezimiz, öğrencilerimizin mezuniyet sonrası iş bulma sürecinde daha donanımlı ve rekabetçi olmalarına katkıda bulunarak, kariyer hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.
Ayrıntılı bilgi için Kariyer Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Uluslararası Etkileşim

Çift Diploma

ÇAP Yapılabilecek Bölüm ve Programlar

Moda Yönetimi Programı

(En az 2.75 ortalamayı yakalayan öğrenciler başvuru yapabilir.)

Dikey Geçiş Yapılabilecek Lisans Bölümleri

- Bankacılık - İşletme Bankacılık ve Finans İşletmecilik Bankacılık ve Finansman - İşletme Yönetimi Bankacılık ve Sigortacılık Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri İşletme - İşletme Bilgi Yönetimi - Lojistik Lojistik Yönetimi - Muhasebe ve Finans Yönetimi Muhasebe ve Finansal Yönetim Restorasyon ve Konservasyon - Uluslararası Girişimcilik - Sermaye Piyasaları ve Portföy Yönetimi Sigortacılık - Sigortacılık ve Risk Yönetimi - Teknoloji ve Bilgi Yönetimi Uluslararası Finans - Uluslararası Finans ve Bankacılık Uluslararası İşletme Uluslararası Ticaret - Uluslararası Ticaret ve Finans - Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Uluslararası Ticaret ve Lojistik - Yönetim Bilişim Sistemleri


Öğrenci Toplulukları

Yaşanabilir Şehir Sakarya

Ulaşım